In your hands

My life as a teacher of English and other curiosities

Είσαι νέος το ξέρω…

| 0 comments

Μια ανάρτηση στα Ελληνικά. Αφιερωμένη εξαιρετικά στους μαθητές που με άκουσαν σήμερα 🙂 

Είναι ένας χρόνος σχεδόν που έφυγα από την Ελλάδα για τις Βρυξέλλες. Στη νέα μου δουλειά ασχολούμαι και πάλι με την εκμάθηση των γλωσσών αλλά όχι από τη θέση της δασκάλας πια αλλά από τη θέση της συμβούλου, της συντονίστριας, της παιδαγωγού. Αν και η λέξη παιδαγωγός δεν ταιριάζει και πολύ γιατί ασχολούμαι με ενήλικες. Όμως στα Γαλλικά, pedagogue, είναι κάτι σαν υπεύθυνος σπουδών, υπεύθυνος για το περιεχόμενο των μαθημάτων και την ποιότητα τους. Αυτό κάνω εκεί.

Έχω μάθει πολλά πράγματα αυτό το χρόνο που είμαι εκεί. Έχω μάθει πως λειτουργεί μια τεράστια δημόσια υπηρεσία στην υπηρεσία του πολίτη: κυρίως με πολλή διαφάνεια. Έχω μάθει τί είναι σημαντικό όταν κοιτάζουμε τα βιογραφικά των ανθρώπων που θα προσλάβουμε: κυρίως αν αυτά που γράφουν είναι σχετικά με τη θέση.  Έχω μάθει τί προσέχουν όταν προσλαμβάνουν νέα παιδιά για τα τρίμηνα ή εξάμηνα stage: οι γλώσσες και η συμμετοχή σε σχετικές με τη θέση δραστηριότητες. Έχω μάθει τί έχει σημασία όταν βγαίνεις να δουλέψεις σε άλλη χώρα και μάλιστα σε ένα διεθνή οργανισμό: η προσαρμοστικότητα περισσότερο από τα πολλά πτυχία.

Και όλα αυτά που έμαθα ήθελα να τα μοιραστώ με αυτούς που νομίζω ότι ενδιαφέρουν περισσότερο. Με αυτούς που σε λίγα χρόνια θα είναι υποψήφιοι για stage στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για μεταπτυχιακά ή για Εράσμους. Με τα παιδιά που είναι σήμερα στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Ευτυχώς εδώ στην πόλη μου, οι περισσότεροι φίλοι είναι εκπαιδευτικοί. Η φίλη μου η Μαρία, από το Γυμνάσιο Πλατυκάμπου είχε πρώτη την ιδέα να μιλήσω στους μαθητές του Γυμνασίου στα πλαίσια του Σ.Ε.Π και η φίλη και διευθύντρια του 3ου Λυκείου Λάρισας, Μαρίνα Κολλάτου ενθουσιάστηκε επίσης με την ιδέα. Οπότε σήμερα μίλησα ζωντανά σε ένα κοινό απαιτητικό, 60 περίπου 16χρονοι, γεμάτοι ζωή και απορίες. Είπα τα τρία πράγματα που ήθελα να πω, εκείνοι με άκουσαν και με ρωτούσαν ενδιαφέροντα πράγματα. Οι πιο εσωστρεφείς ήρθαν και με ρώτησαν κατ’ιδίαν στο τέλος. Οι υπόλοιποι ελπίζω να διαβάσουν αυτή την ανάρτηση.

Εσείς μπορείτε να δείτε την παρουσίαση!

 

Leave a Reply

Required fields are marked *.


Skip to toolbar